Podejście do blogowania

Cześć i czołem!

Nie będę ukrywać, że to jest moje 1527493289 podejście do blogowania. Tak, próbuję regularnie blogować od 19 roku życia, a mam obecnie lat 27. Nie wiem, skąd się bierze moja nieregularność. Może stąd, że nigdy nie byłam w pełni przekonana do treści, którą chciałam przekazywać. A może zwyczajnie to nie był mój czas na to. Być może teraz dorosłam do tego mentalnie, a blog ma odzwierciedlać to, co aktualnie jest w moim życiu ważne (według mojej subiektywnej opinii).

Wiem na pewno, że nie chcę się w żaden sposób określać. Nie chcę myśleć o tym blogu, jako stronie, która jest związana stricte z jednym tematem. Chcę, żeby to było w pełni MOJE miejsce, które będę traktowała jako pamiętnik, który zwykłam prowadzić w czasach kiedy byłam nastolatką z burzą hormonów. Myślę, że to jest mój czas. Właśnie teraz, kiedy odsunęłam media społecznościowe na bok, kiedy skupiam się na tym, co jest dla mnie w jakiś sposób ważne. Polecam każdemu taki detoks.

Zachęcam do czytania i komentowania, bo treść będzie naprawdę zróżnicowana.

Hello, everyone!
It's not a secret that I have tried to be a blogger so many times so far that I can't even count them. As far as I remember for the first time I started blogging when I was 19, now I'm 27 (almost). I don't know why I am not able to write something on a regular basis. Maybe I was not mentally ready then or maybe I was not sure about the content.

The only thing I know at the moment is that I want to have this place. I don't want this page to be thought as a parenting blogger or something like that. What I really want is writing this down as I used to do in the past, when I was a teenager, and I has a diary.
So, yes, let this page be my diary.

Stay tuned!

Komentarze

Popularne posty